A konferenciára a helyek beteltek!

 

Multi Screen Advertising konferencia március 9-én

 

Hogyan lehet átlépni a fogyasztók rohamosan növekvő ingerküszöbét?
Hogyan reklámozzunk a mobil-desktop-televízió korszakában?
Hogy mondjuk el az üzenetet 2017-ben?
Hogy használják a médiát az emberek ma?
Mi a megoldás a klasszikus, online hirdetési felületek esetében elmaradó konverzióra? 

 

A Multi Screen Advertising során a többképernyős médiafogyasztás és történetmesélés, valamint a márkázott tartalom viszonyát és részleteit elemzi a hazai marketingkommunikációs szakma.


A március 9-i konferencia útmutatást ad a márkáknak, hogyan menjenek szembe a hagyományos online hirdetési felületeken vészesen csökkenő konverziós rátákkal, és milyen tartalmakon keresztül juttassák el üzenetüket a fogyasztóknak. A branded content ugyanis több, mint egy buzzword: a márkákhoz illő, releváns tartalmak szerepe már most is fontos a kommunikációban, ez a tendencia pedig minden bizonnyal folytatódik a jövőben is – főként a multi-screen médiafogyasztási kultúra és storytelling térnyerésével.