8.30-9.00 REGISZTRÁCIÓ 

 

9.05-9.20 MEGNYITÓ
A REKLÁM JÖVŐJE: a branded content és a branded storytelling, avagy mire reagál az új kor multiscreener fogyasztója?
Fabricius Gábor, Republic Group, innovációs igazgató

 

9.20-9.45
MULTISCREEN MÉDIAFOGYASZTÁSRA HANGOLVA: milyen a reklámkapitalizmus új korszaka, a branded content szép új világa?
Andrew Canter, Branded Content Marketing Association, Global Chief Executive Officer

 

9.45-10.00
ÁTALAKULÓ VILÁG: milyen piaci szegmensek és milyen márkák használják a márkázott tartalom alapú megoldásokat a márkakommunikációban
Mihálszki Zsuzsa, Kantar Media, kommunikációs vezető

 

10.00-10.15
MÁRKAÉPÍTÉS ONLINE: hogyan működjünk együtt a YouTuberekkel a sikeres márkakommunikációért?
Szabó Gergő
, Special Effects Media, ügyvezető 
  

10.15-10.45 SZÜNET 

 

10.45-11.00
BELESZÓL-E A MÁRKA: az olvasói engagement és a branded content kapcsolata? 
Rusvai Richárd, CM Sales, sales digitális és értékesítési igazgató

 

11.00-12.15
BRANDED CONTENT A MÁRKASTRATÉGIÁBAN: hogyan teremt a márka értéket a branded content és a branded storytelling segítségével (márkapreferencia, vásárlási és ajánlási szándék, márkapozícionálás, imázs-formálás, márkahűség erősítése, stb.)?
11.00-11.15 Bánhegyi Zsófia, Magyar Telekom, kommunikációs vezető
11.15-11.30 Ördög Ibolya, British Automotive Hungary Kft., kommunikációs vezető
11.30-11.45 Csanda Gergely, NN Biztosító, márkamarketing és kommunikációs vezető
11.45-12.00 Pataky Piroska, MasterCard Europe, marketing/PR leader
12.00-12.15 Szabó Dalma, Heineken Hungária Sörgyárak Zrt., brand manager 

 

12.15-13.30 EBÉD 

 

13.30-13.45 
HUMANIZÁLT BRANDEK: sztorizás archetípusokon keresztül, avagy a branded content segít fokozni a márkaélményt? 
Kun Miklós, MediaCom, stratégiai igazgató

 

13.45-15.00
STORY MAKERS & STORY TELLERS: a kreatív üzenet hitelesítői, avagy mi az ügynökségek szerepe a tartalomgyártási láncban?

13.45-14.00 Boroznaki Gergő, Crane, ügyfélkapcsolati igazgató 
14.00-14.15 Márton Szabolcs, Republic Group, kreatív igazgató  
14.15-14.30 Bacsa Gábor, Carat, ügyvezető igazgató 
14.30-14.45 Andrási Gábor, iProspect Hungary, head of content marketing & seo
14.45-15.00 Kázmér Miklós, Umbrella, alapító, tulajdonos

 

15.00-15.30 
Workshop: MINDEN MARKETINGES SZTORIZIK: egy jó gondolat újszerűen csomagolva, a branded content & branded storytelling, mint a márkaépítés innovációs lehetősége?
Moderátor: Kotsis Kinga, Republic Group, client service director 

  • Gulyás Rita, Danone, junior brand manager
  • Horváth Gergő, Nissan, PR & marketing manager
  • Oros Attila, MINI, márkavezető 
  • Varga Zsombor, Toyota Magyarország, PR vezető 
  

 

 

 

 

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás.
A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.