ELŐADÓK 

 

 

 

 

Andrew Canter
Branded Content Marketing Association,
Global Chief Executive Officer

25 éves iparági tapasztalattal rendelkezik a marketingkommunikáció terén. Jelenleg a nemzetközi Branded Content Marketing Association (BCMA) vezetője. Ez egy kiemelkedő nemzetközi szervezet, amely a márkázott tartalmakkal kapcsolatos iparági tudás elterjesztésében vállal komoly szerepet, s a terület iránt elkötelezett piaci szereplőket tömöríti. A szervezet hitvallása szerint a jövő a márkák által generált tartalmakról szól, online, vagy mobilos platformokon, ezért kulcs, hogy a hirdetők tisztában legyenek a branded content, branded entertainment valódi lehetőségeivel és a márkákra gyakorolt hatásaival. Számos szakmai szervezet tagja, társszerzője a "Defining Branded Content For The Digital Age" c. kutatásnak. 2015-ben jelölték a „Content Marketer of the Year”-re. 


Andrási Gábor

Andrási Gábor
iProspect Hungary,
head of content marketing & seo

A Stevenson College Edinburgh és a Jewel & Esk College Edinburgh-nál szerezte szakmai képesítéseit. Az LBi,  Naturawhite, a SEO Samurai, a Pretty Klick-nél töltött be online marketingpozíciókat. 2014-ben az iProspect SEO specialistája lett, 2016 óta tölti be a head of content & seo pozíciót az iProspect-nél. 


Bacsa Gábor

Bacsa Gábor
Carat,
ügyvezető igazgató  

1991-ben a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskolán (KVF) Üzemgazdász diplomát szerzett a kereskedelmi kar, reklám szakirányon. 2005-ig a McCann Erickson Budapestnél dolgozott, account, account vezető, ügyfélkapcsolati igazgató és cégvezetői minőségben. 2008 óta a Carat Hungary ügyvezetője. Vendég előadóként marketing és marketingkommunikációs témákban előadásokat tart felsőoktatási intézményekben (Corvinus Egyetem, Iparművészeti Egyetem, Budapesti Gazdasági Főiskola, stb.), valamint szakmai konferenciákon (Internet Hungary, Reklámhét, Marketing Konferencia, stb.).

 

 

Bánhegyi Zsófia

Bánhegyi Zsófia
Magyar Telekom,
kommunikációs vezető 

Szakmai pályafutását a Nestlé Magyarországnál kezdte marketingkommunikációs és termékmenedzsment területen, ezt követően a KLM légitársaság közép-európai termékmenedzsereként látott el regionális marketing és CRM feladatokat, majd ugyanitt Közép-Kelet Európáért felelős loyalty menedzserként dolgozott. 2005-től a Heti Válasz Kiadó lapigazgató-helyettesi pozíciójában a kiadóvállalat terjesztési, kereskedelmi, és online fejlesztési tevékenységéért felelt. 2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetőjének nevezték ki. 2015. október 1-től a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói pozícióját tölti be. 2015-ben a Magyar Reklámszövetség elnökségi, 2016 áprilisában a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) elnökségi tagjává választották.


Boroznaki Gergely

Boroznaki Gergő
Crane,
ügyfélkapcsolati igazgató 

Közgazdász. 2003-ban végzett a Budapesti Gazdasági Főiskola, Nemzetközi Kommunikáció Szak, Reklám szakirányon. Dolgozott a DDB-nél account menedzserként, a Wizz Air-nél regionális marketing menedzserként, a Marosport-nál marketing és pr menedzserként. Jelenleg a Crane ügynökség ügyfélkapcsolati vezetője. Nagyon érdekli a marketing(kommunikáció) és a pszichológia közös metszete, kedvenc szakmai szerzője: Malcolm Gladwell.

 

 

Csanda Gergely

Csanda Gergely
NN Biztosító,
márkamarketing és kommunikációs vezető 

A Budapesti Corvinus Egyetemen és a svéd Jönköping Business Schoolon szerezte képesítéseit. 2004-ben juniorként az AC Nielsen-nél kezdett, majd a Hoffmann Research kutatócégnél töltött be senior kutatói, később csoportvezetői pozíciót. A Sony Ericsson-nál marketing és kategória menedzser, a GE-nél marketing menedzseri, a Sony-nál pedig regionális termékmenedzseri pozíciókat töltött be.  2014-óta az NN Biztosító kommunikációs vezetője.

 

 

Fabricius Gábor

Fabricius Gábor
Republic Group,
innovációs igazgató 

A londoni Central Saint Martins College of Art and Design MA-diplomása, tanára volt többek között Mike Figgis, a Las Vegas, végállomás rendezője. Korai éveiben zenével foglalkozott, majd miután mint a Republic Advertising Group kreatív igazgatója megnyerte a reklámosoknak járó Oscart, a Cannes Media Liont, a filmkészítés és az írás felé fordult. 2008-ban elnyerte a British Council multikulturális tevékenységért járó díját, 2009-ben jelent meg novelláskötete, a Puha neon fejlövés, amely a magyar és kelet-európai újkapitalizmusról írott harminchárom novellát és karcolatot tartalmaz. 2010 óta a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) tanára. 2016-ban jelent meg első regénye, a Más bolygó, amely egy illúzió- és identitásvesztett nemzedék szakadatlan útkereséséről szól. 


Gulyás Rita

Gulyás Rita
Danone,
junior brand manager 

Az Óbudai Egyetemen szerezte szakmai képesítését. A Sole-Mizo-nál értékesítési, trade és online pozíciókban dolgozott. 2015-óta a Danone junior brand menedzsere.


 Horváth Gergő

Horváth Gergő
Nissan,
PR & marketing manager

Jelenleg a Nissan PR- és marketingmenedzsere. Feladata a márka PR kommunikációjának teljes körű ellátása: issue menedzsment, hírnévmenedzsment, közösségi médiamenedzsment, sajtókommunikáció. Szakmai karrierjének korábbi állomása a Vodafone vállalat, ahol tartalomspecialistaként dolgozott.

 

 

 Kázmér Miklós

 

Kázmér Miklós
Umbrella,
alapító, tulajdonos 

Jelenleg az Umbrella.tv filmgyártó és filmes utómunkacég alapító tulajdonosa és kreatív igazgatója. Miklós a reklám szakirányos diploma után a Young & Rubicam reklámügynökségi csoporthoz került. Ezt követően indította el jelenlegi cégét 2004-ben. Az Umbrella.tv története esküvő- és rendezvényvideós garázsvállalkozásként indult, majd 2010-ben életre hívta a Portfolio Nights-ot (PN). A PN a reklámszakma országokon átívelő portfolió szemléje, találkozó kreatívigazgatók és pályakezdők között, lehetőség a reklámszakmába való bekerülésre és egy újabb platform a kreatív gondolkodásra. 

 

 

 

Kun Miklós

Kun Miklós
MediaCom,
stratégiai igazgató

A Mediacomnál kezdte pályafutását 2004-ben, miután szociológiai, társadalom-statisztikai és kommunikáció-tudományi tanulmányait befejezte a Pázmányon. Az ott szerzett alapokra építve mélyült el az ökonometriai modellezés rejtelmeiben és készít előrejelző modelleket a mai napig határainkon innen és túl. Munkájában azonban nem csak a tények, hanem a vélemények, fogyasztói insight-ok is fontos szerepet játszanak. Így teljes a kép. 


Márton Szabolcs

Márton Szabolcs
Republic Group,
kreatív igazgató 

2016. augusztus 1-jén csatlakozott a Republic Grouphoz kreatív igazgatóként. A szakember közel tíz évig dolgozott a J. Walter Thompson hazai irodájánál, ahol szövegíró és kreatív igazgatói pozíciókat töltött be. A Republicnál vezeti a több mint huszonöt fős kreatív csapatot executive szinten. A legjelentősebb kreatív és reklámhatékonysági versenyeken számos díjat nyert (pl. Nestlé Balaton bar, Suzuki, UPC, Listerine).


Mihálszki Zsuzsa

Mihálszki Zsuzsa
Kantar Media,
kommunikációs vezető  

1997-ben fejezte be tanulmányait a Budapesti Közgazdasági Egyetemen. A Médiagnózisból egy nemzetközi felvásárlásnak köszönhetően 2010 elején Kantar Mediává változó kutatócég kommunikációs vezetője újságíróból lett a médiapiac egyik ismert arca, megannyi konferencia, előadás és publikáció szerzője.

 

 

 Oros Attila

Oros Attila
MINI,
márkavezető

Jelenleg a MINI márkavezetője. A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem elvégzése után tanulmányait a párizsi Copernic kereskedelmi iskolában folytatta. A szakember húsz éve dolgozik az autóiparban, hazai és nemzetközi területen is nagy tapasztalattal rendelkezik, így többek között négy évet töltött a Citroen párizsi központjában, illetve később a francia márka magyarországi marketing vezetése is hozzá tartozott. A BMW Group Magyarország marketingvezetői feladatait 2010 óta látta el sikeresen, ez alatt az időszak alatt a BMW folyamatosan növelte eladásait a hazai piacon.

 

 

 Pataky Piroska

 

Pataky Piroska
MasterCard,
marketing/PR leader 

2001-ben végzett a BDF pr szakán, azóta dolgozott a McCann Erickson-nál ügyfélkapcsolati vezető pozícióban és a Silky Haircaire LLC marketing- és értékesítési vezérigazgató-helyetteseként. Jelenleg a MasterCard marketing & PR menedzsere. Számtalan izgalmas kampány fűződik a nevéhez, jelenleg a MasterCard innovációs területeiért felel.

 

 

Rusvai Richárd

Rusvai Richárd
CM Sales,
sales digitális és értékesítési igazgató

A Szent István egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi karán szerezte diplomáját. A médiában való elhelyezkedése előtt a Casio magyarországi forgalmazójánál töltött be product manager pozíciót. 2007-ben kezdett el dolgozni a Sanoma Media Budapestnél account manager pozícióban, melyet két év után a key account munkakör követett. 2010 óta dolgozik jelenlegi pozíciójában, a digitális key account csoportot vezeti, ahol az online felületek értékesítése mellett, a mobil megoldások bevételeiért is felelős. Kinevezése óta részt vesz a cég digitális értékesítési stratégiájának kialakításában. 


Szabó Dalma

Szabó Dalma
Heineken Hungária Sörgyárak,
brand manager

A Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi kar marketing szakirányán végzett. 2013 óta  a Heineken vállalatnál, jelenleg brand menedzseri pozícióban.


Szabó Gergő

Szabó Gergő
Special Effects Media,
ügyvezető 

Digitális média és online video szakértő. Nemzetközi tapasztalatát olyan prémium szórakoztatóipari tartalomtulajdonos cégeknél szerezte Budapesten és Londonban, mint az HBO, a The Walt Disney Company és a Sony Pictures Entertainment. 2013 óta YouTube-bal foglalkozik, Special Effects Media nevű cége a Google Multi Channel Network partnereként több mint 100 prémium YouTube csatornát fejleszt, épít és menedzsel. 


 Ördög Ibolya

Ördög Ibolya
British Automotive Hungary Kft.,
kommunikációs vezető

Jelenleg a British Automotive Hungary Kft. kommunikációs vezetője. Komoly autóipari tapasztalattal rendelkezik, hiszen korábban 2006-2011 között a Hyundai Holding Hungary pr koordinátoraként tevékenykedett. Szakmai pályafutásának korábbi állomáshelye az HBO volt, ahol csatornamenedzseri pozícióban dolgozott. A Szegedi Tudományegyetem Kommunikációs és Médiatanulmányok szakán szerzett diplomát.

 

 

Varga Zsombor

Varga Zsombor
Toyota Magyarország
PR vezető

Jelenleg a Toyota és Lexus márkák hazai kommunikációjáért felelős vezetője. 15 éves autóipari tapasztalattal rendelkezik. A Michelinnél, kommunikációs területen kezdte szakmai pályafutását, majd az értékesítés és stratégia területén látott el a vállalatnál vezetői feladatokat. Ezt követően mintegy hét éven át dolgozott a Fordnál PR és kommunikációs igazgatóként, végül pedig stratégiai területen, európai projekt menedzserként.